marți, 25 martie 2008

Frânturi de gând...


„ce fericiţi vom fi, fericiţi, fericiţi, fericiţi,
când împreună toţi vom fi cu El uniţi !”



Am stat zilele astea şi m-am gândit la voi, prietenii mei. De multe ori poate am uitat de voi şi v-am căutat doar atunci când aveam nevoie. Şi poate că de prea puţine ori am fost alături de voi în momentele grele şi ne-am bucurat prea puţin împreună... Însă ştiu că ceva ne leagă. În inimile noastre arde aceeaşi dorinţă. Cred că doar El ştie ce este acum în sufletul meu. Pot rosti doar atât: mi-e dor de voi, fraţii şi surorile mele! Şi îmi doresc ca să ne unim şi mai mult, să ne apropiem şi mai mult unul de altul.

Aş vrea ca aceasta zi să fie o amintire. Să ne aducă aminte că nu suntem singuri pe lume. Pentru că avem în jurul nostru atâtea persoane deosebite, pe care trebuie să le descoperim, dacă nu am făcut-o până acum.

Aş vrea ca dorul de Cer să pătrundă şi mai mult în sufletele noastre şi astfel să ne apropie mai mult de Domnul...mai lângă El...

Să ne deschidem aripile şi împreună să zburăm mai Sus!

Îţi mulţumesc Doamne pentru toate bucuriile pe care ni le-ai dat şi pentru toate clipele când am suferit. Ajută-ne, ca prin toate să creştem „viteji ostaşi de mâine... să ducem noi Lucrarea unită şi frumoasă... ”

11.03.2008

Niciun comentariu: