miercuri, 26 martie 2008

De ce nu lupţi?

Astăzi am vorbit cu sora mea pe messenger şi mi-a spus că un gând de luptă ar fi binevenit aici...Să fie un îndemn pentru fiecare în parte. Aş vrea să redau mai jos o frântură de gând pe care sora mea a dorit să-l împărtăşească cu voi.

În frământarea numită "viaţă", clipita aceasta de eternitate, eşti întotdeauna fie învins, fie învingător. Tu ce alegi? Care e visul tău? Lupţi sau tu eşti luntrea răsturnată la primul val?

Eşti tânăr… Fiecare îşi alege vârsta, pentru că vârsta noastră reală e cea a sufletului nostru. Depinde de tine dacă vrei să fii un pensionar tânăr sau să fii ceea ce-ţi doreşti să fii, fără să te împiedici de nimic. Atâta timp cât alegi lupta, niciodată n-o să fii singur, Domnul Dumnezeu este alături de tine.

Pune aripi sufletului tău şi lasă-ţi dorurile să zboare; luptă pentru visul şi Raiul tău, tot mai lângă Domnul.

Începe prin a dărui un zâmbet cald celui ce nu are, prin a te opri o clipă să observi durerea şi suferinţa din jurul tău, prin a iubi mai aprins, prin a cânta din suflet o cântare, prin a îngenunchea lângă fraţii tăi, sub aceeaşi Cruce; începe prin a fi lângă Dumnezeu dacă-ţi doreşti ca El să fie mereu lângă tine.

Dorul meu aş vrea să se contopească cu al vostru; lupta tuturor mi-o doresc aprinsă, rodnică, jertfitoare…

Opreşte-te o clipă! Lasă fiorul tainic de dor şi de iubire să se strecoare până în străfund de suflet. Şi gândeşte-te bine: tu ce faci? Care-i rostul tău în lumea aceasta infinită? Spre ce tânjeşte sufletul tău? Poate îi e dor să lupte…

Georgiana

Niciun comentariu: